Fitter leven? Maak het waar met deze 4 tips!

jill-cnudde-bikinibody-bodywrap-waisttrainer-saunabelt-workout-training

Er resteren nog precies 3 maanden in 2020. Wauw: wat. een. jaar. Dat 2020 een
compleet andere wending heeft genomen dan we verwacht hadden, hoeven we
hier vast niet te benadrukken. Maar vooraleer we aftellen tot 2021, eindigen we
dit jaar nog even met een knal. Nee, naar je favoriete bestemming reizen zit er
waarschijnlijk niet meer in, maar die fitness doelen? Die kickstart je nu al met
onze 4 gouden tips!

1. Vermijd de all-or-nothing mentaliteit

Je ploft in de zetel na een zware werkdag. Die geplande workout? Vergeet het! Nu
je toch al op het ‘verkeerde’ pad bent, speel je nog snel even een zak chips
binnen. Potje ijs voor avondeten? Kom maar op!

Ja hoor, been there, done that. Maar deze mentaliteit laat je best achterwege. Iets
is altijd beter dan niets. Maar 10 minuutjes de tijd om te bewegen? Ga ervoor én
wees er lekker fier op! Geniet je van een glaasje wijn op een vrijdagavond? Gun
het jezelf! Het is pas door een realistische balans te creëren in je levensstijl, dat je
het ook écht volhoudt.

2. Don’t overthink it

Gepland om te sporten? Denk er vooral niet teveel over na. Waarom? Omdat je
die discussie met jezelf zelden wint! Er zijn namelijk altijd redenen waarom je
die workout vandaag zou moeten overslaan. Leg daarom alvast op voorhand je
sportoutfit klaar, beslis wat voor workout je gaat doen en…just go! Extra
inspiratie nodig? Laat je begeleiden door onze BikiniBody abs, waist, legs en bum
workouts, te vinden in het E-book. Zo zweet jij doelgericht, zonder erbij te
hoeven nadenken!

3. Focus op wat werkt

Uitbundig dansen in de woonkamer? Een toertje lopen met de hond? In groep
zweten? Doe vooral wat jij het allerleukste vindt! Wissel daarbij voldoende af. Zo
raak je het nooit beu en blijf je gemotiveerd!

Sta ook even stil bij wat je op voorhand kan doen om er een killer workout van te
maken. Dat een scheutje koffie je een flinke energieboost geeft, weten de
koffieliefhebbers onder ons maar al te goed. Bovendien, het is dan ook
wetenschappelijk bewezen dat deze heilig boontjes gunstig zijn voor jouw
sportprestatie! Ga dan liefst voor de meest gezonde varianten, zoals onze Wake
Cup Coffee, bijvoorbeeld. Deze groene power blend is verrijkt door andere
krachtige ingrediënten, zoals matcha, chlorella en spirulina.

Ziezo: een koffietje, even die zalige plaat op maximum volume, je favoriete
sportoutfit aantrekken…Door te focussen op wat voor jou werkt, bereik je sneller
je doel en maak je het bovendien ook heel wat leuker!

 

4. Preparation is key

We weten allemaal hoe hectisch het leven kan zijn. Maak het jezelf daarom zo
makkelijk mogelijk door goed voorbereid te zijn. Bepaal op voorhand hoe je
week er zal uitzien, welke gezonde maaltijden er op het menu zullen staan en
wanneer je tijd kan maken om te sporten.

Tegenwoordig zijn er leuke tools om de weg naar je fitness doel net iets
eenvoudiger te maken. Neem de BikiniBody Waist Trainer, bijvoorbeeld. Door
deze rond je taille te wikkelen tijdens de training, bekom je lokaal een maatje
minder en worden jouw vormen mooi geaccentueerd.
Je weet wat ze zeggen: “failing to plan, is planning to fail”.

Bij deze: weet wat je doelen zijn, wat voor jou haalbaar is en keep it simple!
Wil je het dit keer écht volhouden? BikiniBody staat je bij! Ontdek ons gamma
aan doelgerichte producten en let’s sweat together!b

2 thoughts on “Fitter leven? Maak het waar met deze 4 tips!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *